Rámová sada Specialized S-Works Tarmac SL7 2022
Rámová sada Specialized S-Works Tarmac SL7 2022
Nejlevnější nabídky (1)
Popis produktu
Parametry produktu
Parametry produktu
Popis produktu
Proč byste měli být nuceni volit mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí? Je to jednoduché, neměli byste. Vstupte na nový Tarmac – nastupte na nejlehčí kolo, které UCI umožňuje. Využili jsme naše nejpokročilejší technologie, od naší knihovny tvarů FreeFoil až po zcela nový rám Rider-First Engineered™, abychom dodali závodní kolo, které je skutečně bez kompromisů. Dny obětování mezi „aero“ a „lehkými“ koly jsou pryč – zcela nový Tarmac je nejrychlejší závodní kolo všech dob. Jedno kolo, které vládne všem.
Tento S-Works Tarmac Frameset je perfektní plátno pro zahájení vaší vysněné stavby. Sestavte si zcela vlastní kolo snů a připravte se na rychlou jízdu. „Aero je všechno“ – hlásáme to už roky a stále je to hnací síla pro nový Tarmac. Při našem hledání tvarů trubek, které poskytují nejrychlejší rám, který pravidla UCI umožňují, jsme vytáhli stránku z vývojové knihy Venge a použili naši knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na Win Tunnel, abychom tyto tvary zapojili do modulárního testovacího kola pro další testování a ověřování. Výsledek? Nový Tarmac, který je nejrychlejší, jaký jsme testovali – o 45 sekund rychlejší na 40 km než Tarmac SL6 (postaven s řídítky Aerofly II, prodávají se samostatně). Žádné kompromisy, jen čistá rychlost.
Zatímco aerodynamika byla prvořadá pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol, druhým pilotem na této optimální cestě závodního kola byla hmotnost. Dřívější „aerokola“ byla vždy kompromisem v oblasti hmotnosti – čím více jste snížili odpor, tím větší váhu jste získali. U nového Tarmacu bylo naší konstrukční filozofií udržet jej na nebo pod hmotnostním limitem UCI bez jakýchkoli obětí na aerodynamice. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů, jako je izotopová analýza FEA a některých inženýrských kouzel od nejlepších inženýrů v oboru, jsme dodali rám, který váží pouhých 800 gramů, aniž bychom se vzdali gramu aero, tuhosti nebo jízdní vlastnosti.
V naší snaze vyvinout perfektní závodní kolo jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered™, abychom zajistili, že nový Tarmac je dosud nejvyváženějším a nejlépe ovladatelným Tarmacem – bez ohledu na velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour – Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe – jsme provedli změny na Tarmacu na základě jejich tisíců kilometrů na silnici. Kvalitu jízdy jsme vyvážili mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné – a to vše, aniž bychom se vzdali legendární ovladatelnosti Tarmacu a obratnosti při vítězných závodech.
Nový Tarmac staví na poznatcích z Venge a využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého, rychlého kokpitu, se kterým se snadno žije. Vylepšili jsme směrování pro jakoukoli konfiguraci – mechanické řazení, tradiční představce, kulaté tyče atd. – to vše při zachování jeho aerodynamických vlastností. Díky těmto stejným vlastnostem se s novým Tarmacem snadno pracuje a snadno se s ním cestuje. Je to win-win.
RÁM S-Works Tarmac SL7 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
VIDLICE S-Works FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
PŘEDSTAVEC Tarmac integrated stem, 6-degree
SEDLOVKA 2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, Di2 Compatible, 20mm offset
OBJÍMKA SEDLOVKY Tarmac integrated wedge
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Produkt zatím nemá žádné recenze.